Super vriendelijke mensen! Meedenkend voor een prima prijs
Styling door Shohreh•Balayage
Ivon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd net als de vorige keren direct behandeld en kreeg ook goed advies. Steeds ben ik weer verrast hoe zorgvuldig mijn wenkbrauwen worden geverfd. Het is een kleine behandeling maar dat heeft totaal geen invloed op de hoeveelheid aandacht en kwaliteit die ik krijg. Echt super fijne salon!
Behandeling door shima•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jaqueline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaring en altijd tevreden met de behandeling
Styling door shima•Kleuren - uitgroei
Zeer tevreden klant•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Als eventjes m’n wimpers niet meer geverfd, maar dit was zeker een van de mooiste keren dat mijn wimpers geverfd zijn. Ze zijn er goed zwart geworden en alle wimpers zijn goed meegepakt! Super blij mee :)
Behandeling door Shohreh•Wimpers en/of wenkbrauwen verven