Ik werd welkom ontvangen en de medewerkster was erg vriendelijk. De behandeling was zonder pijn en met een prettige snelheid.
2 dagen later vond ik toch nog lange haartjes die gemist waren. Die heb ik er met een pincet uitgehaald.
Brazilian Waxing
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Heel goed geknipt, Shahin weet hoe mijn haar valt. Producten die gebruikt worden zijn van zeer goede kwaliteit: Aveda .
Styled by Shahin•Blow Dry
Sandra•about 6 years ago
Verified review
Very friendly and professional
Styled by Shahin•
Ladies' T-Section HighlightsShow all…
Thelma•about 6 years ago
Verified review
Ga altijd met plezier naar Lilou.
De medewerkers zijn zeer deskundig en heel vriendelijk. De sfeer is heel rustgevend. Na afloop lijkt het net alsof ik op kussentjes loop.
Pedicure
Herman•about 6 years ago
Verified review
Zeer tevreden. Mooie en schone salon, werd vriendelijk ontvangen en mooi resultaat!