Ik werd welkom ontvangen en de medewerkster was erg vriendelijk. De behandeling was zonder pijn en met een prettige snelheid.
2 dagen later vond ik toch nog lange haartjes die gemist waren. Die heb ik er met een pincet uitgehaald.
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt, Shahin weet hoe mijn haar valt. Producten die gebruikt worden zijn van zeer goede kwaliteit: Aveda .
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Sandra•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and professional
Styling door Shahin•
Vrouwen kleurenToon alles…
Thelma•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd met plezier naar Lilou.
De medewerkers zijn zeer deskundig en heel vriendelijk. De sfeer is heel rustgevend. Na afloop lijkt het net alsof ik op kussentjes loop.
Pedicure
Herman•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Mooie en schone salon, werd vriendelijk ontvangen en mooi resultaat!