Was hier al vaker geweest en wederom super vriendelijk, veel kennis van zaken. Voel me helemaal in de watten gelegd.
ManicureShow all…
Anne•over 6 years ago
Verified review
3e keer dat ik bij Grietje ben geweest en vind t helemaal geweldig! Haar omgang, professionaliteit, hoe vriendelijk ze is! Geweldig.
Brazilian Waxing
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Keer op keer word ik hier perfect geholpen. Deze mensen zijn gastvrij, netjes, secuur en gaan altijd hygiënisch te werk.
Ik zou geen negatieve dingen kunnen zeggen over deze hoogwaardige beauty salon.
Kortom:
Ben weer super blij met mijn wenkbrauwen en raad deze salon aan iedereen aan
Face Threading
Didier•over 6 years ago
Verified review
Het was een fijn bezoek, alleen was de tafel waarop ik lag nogal plat en ter hoogte van mijn billen was het kussen versleten. Dat lag na een half uurtje niet fijn meer. Er werd toegegeven dat de tafel niet ideaal was en wat verouderd. Zou fijn zijn als daar wat aan gedaan werd.