Was hier al vaker geweest en wederom super vriendelijk, veel kennis van zaken. Voel me helemaal in de watten gelegd.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
3e keer dat ik bij Grietje ben geweest en vind t helemaal geweldig! Haar omgang, professionaliteit, hoe vriendelijk ze is! Geweldig.
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Keer op keer word ik hier perfect geholpen. Deze mensen zijn gastvrij, netjes, secuur en gaan altijd hygiënisch te werk.
Ik zou geen negatieve dingen kunnen zeggen over deze hoogwaardige beauty salon.
Kortom:
Ben weer super blij met mijn wenkbrauwen en raad deze salon aan iedereen aan
Gezicht threaden
Didier•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijn bezoek, alleen was de tafel waarop ik lag nogal plat en ter hoogte van mijn billen was het kussen versleten. Dat lag na een half uurtje niet fijn meer. Er werd toegegeven dat de tafel niet ideaal was en wat verouderd. Zou fijn zijn als daar wat aan gedaan werd.