Bij LM beauty ga je altijd weg met de mooiste nagels. Al een tijdje een super tevreden klant.
LM beauty maakt niet alleen mijn nagels mooi, het is ook altijd heel gezellig!
Robin •almost 3 years ago
Verified review
Kom hier al een tijdje en ben zo blij met me wimpers altijd. Wil echt nergens anders meer heen
Milicia •over 4 years ago
Verified review
Super tevreden!
Sandra•over 4 years ago
Verified review
Al jaren zo blij met Linda ! Zet wimpertjes als de beste en altijd gezellig !! Weer heel erg blij met mijn volle wimpers.
Sabine•over 4 years ago
Verified review
Altijd super blij als ik weer bij Linda ben geweest!