Bij LM beauty ga je altijd weg met de mooiste nagels. Al een tijdje een super tevreden klant.
LM beauty maakt niet alleen mijn nagels mooi, het is ook altijd heel gezellig!
Robin •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al een tijdje en ben zo blij met me wimpers altijd. Wil echt nergens anders meer heen
Milicia •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Sandra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren zo blij met Linda ! Zet wimpertjes als de beste en altijd gezellig !! Weer heel erg blij met mijn volle wimpers.
Sabine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij als ik weer bij Linda ben geweest!