Zoals altijd super blij met de service en de vriendelijkheid van lin. ❤️
Jyoti•over 1 year ago
Verified review
Linda is een professional die weet wat ze doet. Ik heb mijn wenkbrauwen bij haar laten doen en ze vraagt eerst naar je wensen en hoe je het wilt. Dan gaat ze aan het werk. Ze maakt een praatje met je en voor je het weet is de behandeling voorbij. Ik ben zeer tevreden!
Treatment by Linda•Eyebrow Threading
Inge•over 1 year ago
Verified review
super leuk ontvangen, kom zeker terug erg tevreden over mijn wenkbrauw behandeling
Treatment by Linda•Eyebrow & Eyelash Tinting
Hilda•over 1 year ago
Verified review
Mijn nagels laten doen en een wimperlift. Superblij met het resultaat en het was erg gezellig!
Nieuwe afspraal meteen gemaakt.
Claudia•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Lin is de leukste en gezelligste nagelstyliste en altijd goed in wat ze doet. Kom al jaren met plezier hier voor m’n nagels maar ook omdat ze gewoon de beste is 🩷