Zoals altijd super blij met de service en de vriendelijkheid van lin. ❤️
Jyoti•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Linda is een professional die weet wat ze doet. Ik heb mijn wenkbrauwen bij haar laten doen en ze vraagt eerst naar je wensen en hoe je het wilt. Dan gaat ze aan het werk. Ze maakt een praatje met je en voor je het weet is de behandeling voorbij. Ik ben zeer tevreden!
Behandeling door Linda•Wenkbrauwen - threaden
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super leuk ontvangen, kom zeker terug erg tevreden over mijn wenkbrauw behandeling
Behandeling door Linda•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Hilda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels laten doen en een wimperlift. Superblij met het resultaat en het was erg gezellig!
Nieuwe afspraal meteen gemaakt.
Claudia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lin is de leukste en gezelligste nagelstyliste en altijd goed in wat ze doet. Kom al jaren met plezier hier voor m’n nagels maar ook omdat ze gewoon de beste is 🩷