Was weer hartstikke gezellig! Heb weer mooie nagels
Monique•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste!
Anouk•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lin is een super lieve dame die je altijd netjes helpt en mooi werk aflevert. Ik ga altijd weer super blij en stralend de deur uit als ik bij haar ben geweest. 😁❤️
Jyoti•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De allerbeste ! ♡♡♡
Chelsea•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Linda en het is elke keer weer heel fijn. Ze is vakkundig en zorgt er altijd voor dat ik met prachtige wimpers en wenkbrouwen de deur uit ga.