Al 10 jaar vaste klant, ik ben super blij met haar❤️
Christie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super zoals altijd!!
Patty•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer fijn als er een afspraak bij Linda in de agenda staat ! Niet alleen voor de mooiste wimpers, maar ook voor de gezelligste gesprekken ! Al jaren fan van LM beauty!
Sabine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke, hygiëne, en proactief en een goede ervaren
Anyella •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Linda is heel erg aardig neemt de tijd voor je nagels. Die er naar elke keer weer erg mooi uitzien.