Voor de eerste keer mijn nagels laten doen met BIAB. Fijne kleinschalige salon, ziet er keurig netjes en schoon uit, stinkt niet naar chemische nagelproducten.
Mijn nagels zijn super mooi geworden en ik was ook nog eens snel klaar.
Treatment by Thao Nguyen•Natural Nail Strengthening
Tessa•about 2 years ago
Verified review
Altijd met mooie en nette nagels naar buiten. Ze neemt alle tijd voor je!
Treatment by Thao Nguyen•Hard Gel Extensions & Overlays
Lotte•about 2 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangen.
Zeer kundige pedicure, erg blij mee!
Treatment by Thao Nguyen•Pedicure
Yasemin•about 2 years ago
Verified review
Fijne schone salon. Ik werd heel professioneel geholpen en ben zeer tevreden.
Treatment by Thao Nguyen•Gel Nails Manicure
sjanie•about 2 years ago
Verified review
Mijn nagels zijn prachtig gedaan! Ik ben er erg blij mee.