Voor de eerste keer mijn nagels laten doen met BIAB. Fijne kleinschalige salon, ziet er keurig netjes en schoon uit, stinkt niet naar chemische nagelproducten.
Mijn nagels zijn super mooi geworden en ik was ook nog eens snel klaar.
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Tessa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met mooie en nette nagels naar buiten. Ze neemt alle tijd voor je!
Behandeling door Thao Nguyen•Gelnagels
Lotte•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen.
Zeer kundige pedicure, erg blij mee!
Behandeling door Thao Nguyen•Pedicure
Yasemin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne schone salon. Ik werd heel professioneel geholpen en ben zeer tevreden.
Behandeling door Thao Nguyen•Gellak manicure
sjanie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn prachtig gedaan! Ik ben er erg blij mee.