Zoals altijd weer fijn ontvangen. Naomi werkt hygiënisch en heel precies. Ze geeft, indien nodig, ook altijd goed advies en mijn nagels (biab) zijn altijd perfect. Blijven echt tot mijn volgende afspraak mooi! Ik ben super tevreden👌
Marion•3 months ago
Verified review
Weer mooie nageltjes
Altijd gezellig 😄😘
Sandra•4 months ago
Verified review
Fijne ervaring, lieve dame
Treatment by Naomi•Lash Lift
Esther•4 months ago
Verified review
It was an amazing experience. She welcomed me with coffee, and made my nails beautiful again. After a terrible experience in Oosterhout, I am very happy to have found a good place and a professional I can trust not to ruin my nails again.