Zoals altijd weer fijn ontvangen. Naomi werkt hygiënisch en heel precies. Ze geeft, indien nodig, ook altijd goed advies en mijn nagels (biab) zijn altijd perfect. Blijven echt tot mijn volgende afspraak mooi! Ik ben super tevreden👌
Marion•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer mooie nageltjes
Altijd gezellig 😄😘
Sandra•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, lieve dame
Behandeling door Naomi•Wimperlifting
Esther•4 maanden geleden
Geverifieerde review
It was an amazing experience. She welcomed me with coffee, and made my nails beautiful again. After a terrible experience in Oosterhout, I am very happy to have found a good place and a professional I can trust not to ruin my nails again.