Aanrader, duidelijk uitgelegd waar de behandeling uit bestond.
Behandeling door Naomi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sandra•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden met Naomi heel kieskeurig netjes schoon en doet wat jij precies wil hebben. Ik wil haar echt bedanken en heel veel mensen adviseren om daarnaartoe te gaan.
Lusine •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Jij bent gewoon een dotje Naomi!!!🥰
Debbie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd sinds ik mijn nagels door haar laat doen ( in EEN woord geweldig)
Betsy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Naomi is heel professioneel, werkt heel netjes en hygiënisch. En is ook nog eens super gezellig. Ik ben heel blij met haar adviezen en mijn mooie nagels!