Services was goed. Maar ik ben voor een kleuring gegaan en het is slecht gedaan, ben ik er niet tevreden mee. Veel strepen en het is gewoon niet mooi.
Aardige mensen maar ik ga nooit meer terug.
Hair colouring
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
AmaZing place! Very professional and kind people.
Styled by Meran•Men's Haircut
Joris•over 6 years ago
Verified review
Top!
Ladies' Haircuts
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
excellent! got exactly what I requested! a very good experience.