Services was goed. Maar ik ben voor een kleuring gegaan en het is slecht gedaan, ben ik er niet tevreden mee. Veel strepen en het is gewoon niet mooi.
Aardige mensen maar ik ga nooit meer terug.
Vrouwen kleuren
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
AmaZing place! Very professional and kind people.
Styling door Meran•Mannen knippen
Joris•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
excellent! got exactly what I requested! a very good experience.