Ik heb van tevoren betaald voor knippen- per ongeluk voor mannen. Daarom had ik bij aankomst bij de afspraak gevraagd om een restitutie. Ik heb geen restitutie teruggekregen. De afspraak is nooit doorgegaan. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Styled by Barbara•Men's Haircut
Melissa van der Vaart•over 1 year ago
Verified review
👌🏻
Mohammad•over 1 year ago
Verified review
Nice, friendjy and a good cut!
Katy•over 1 year ago
Verified review
Cathy is so kind and toughtful
Lidwien•over 1 year ago
Verified review
Great service, very knowledgeable, nice people, decent price.