Ik heb van tevoren betaald voor knippen- per ongeluk voor mannen. Daarom had ik bij aankomst bij de afspraak gevraagd om een restitutie. Ik heb geen restitutie teruggekregen. De afspraak is nooit doorgegaan. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Styling door Barbara•Mannen knippen
Melissa van der Vaart•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
👌🏻
Mohammad•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice, friendjy and a good cut!
Katy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Cathy is so kind and toughtful
Lidwien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service, very knowledgeable, nice people, decent price.