Good service, nice haircut, thinking along with needs
Marijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke mensen, goede prijs en op heel korte termijn kon ik weer een afspraak maken. Super
Floortje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd erg tevreden over mijn knipbeurt, terwijl ik bij andere kappers vaak ontevreden wegliep. Luisteren goed naar je instructies, en altijd vriendelijk. Sommige medewerkers praten geen Nederlands , dus het is wel fijn als je een beetje Engels kan.
Styling door Fadi•Mannen knippen
L•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Really happy with my hair!
Janine •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing as always! Super happy with my highlights!