Superblij met het resultaat. Heel vriendelijk en professioneel!
Styled by Najia•
Ladies' HaircutsShow all…
Adriana•4 months ago
Verified review
Ik ben nu een aantal keer bij Najia geweest en ik ben heel tevreden over haar deskundigheid.
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Josine•4 months ago
Verified review
Gelijk fijn geholpen bij binnenkomst. Haren zijn mooi geknipt en ze luisterde goed naar mijn wensen.
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Franka•4 months ago
Verified review
Goed geknipt en goede persoonlijke aandacht. Erg vriendelijke en goede kapster met oog voor detail.
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Heleen•4 months ago
Verified review
Zeer veel aandacht voor behandeling van mijn haar. Top. Ik heb nog nooit zo'n goede kapster meegemaakt. Een aanrader voor iedereen. Meedenken over kleurspoeling.