Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
898 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Superblij met het resultaat. Heel vriendelijk en professioneel!
Ik ben nu een aantal keer bij Najia geweest en ik ben heel tevreden over haar deskundigheid.
Gelijk fijn geholpen bij binnenkomst. Haren zijn mooi geknipt en ze luisterde goed naar mijn wensen.
Goed geknipt en goede persoonlijke aandacht. Erg vriendelijke en goede kapster met oog voor detail.
Zeer veel aandacht voor behandeling van mijn haar. Top. Ik heb nog nooit zo'n goede kapster meegemaakt. Een aanrader voor iedereen. Meedenken over kleurspoeling.
12
1
12
13
14
158
14