Superblij met het resultaat. Heel vriendelijk en professioneel!
Styling door Najia•
Vrouwen knippenToon alles…
Adriana•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu een aantal keer bij Najia geweest en ik ben heel tevreden over haar deskundigheid.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Josine•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Gelijk fijn geholpen bij binnenkomst. Haren zijn mooi geknipt en ze luisterde goed naar mijn wensen.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Franka•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en goede persoonlijke aandacht. Erg vriendelijke en goede kapster met oog voor detail.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Heleen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer veel aandacht voor behandeling van mijn haar. Top. Ik heb nog nooit zo'n goede kapster meegemaakt. Een aanrader voor iedereen. Meedenken over kleurspoeling.