Mijn haar zit geweldig na een bezoek aan deze kapsalon.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Cathelijne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele goede en fijne ervaring voor threaten van gezichtshaar en epileren wenkbrauwen. Aanrader!
Behandeling door Najia•Wenkbrauwen - threaden
Charlotte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geknipt en wimpers zijn mooi geverfd. Aanrader.
Behandeling door Najia•
Vrouwen knippenToon alles…
Ellen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Tjaco•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kon maar 1 kwaliteit aanklikken maar had er veel meer aan willen klikken: Najia is vriendelijk, deskundig én vakkundig. Ze werkt mijn uitgroei altijd heel mooi bij. Ik kom heel graag bij haar!