Najia is inmiddels alweer meerdere jaren mijn vaste kapper. Ik ben zo blij met haar en hoe mooi ze knipt! Daarnaast is ze heel vriendelijk en is het altijd gezellig:) Ik loop altijd tevreden de deur uit. Dankjewel en tot de volgende keer!:)
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Maaike•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect for an easy quick cut. Najia is such a sweetheart. She will take good care of you.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Tessel•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben elke keer zó blij met mijn haar. Najia
is ontzettend hardwerkend en daarnaast ook gewoon een prachtig mens. Je voelt aan alles hoeveel zorg en aandacht ze in haar werk stopt.
Ik ga altijd met een goed gevoel naar buiten en kijk nu al uit naar de volgende afspraak. 🤍
Styling door Najia•Kleuren - uitgroei
Adriana•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen bij Najia en ben ontzettend blij met het resultaat. Ze is niet alleen heel vriendelijk, maar ook écht vakkundig. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig in model gebracht: strak, symmetrisch en helemaal passend bij mijn gezicht. Ze nam de tijd om ook de fijne haartjes netjes te verwijderen, waardoor het geheel er superverzorgd uitziet.
Daarnaast was ik heel blij dat ze op korte termijn een plekje voor me had.
Kortom: een absolute aanrader!