Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
898 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Najia is inmiddels alweer meerdere jaren mijn vaste kapper. Ik ben zo blij met haar en hoe mooi ze knipt! Daarnaast is ze heel vriendelijk en is het altijd gezellig:) Ik loop altijd tevreden de deur uit. Dankjewel en tot de volgende keer!:)
Perfect for an easy quick cut. Najia is such a sweetheart. She will take good care of you.
Ik ben elke keer zó blij met mijn haar. Najia is ontzettend hardwerkend en daarnaast ook gewoon een prachtig mens. Je voelt aan alles hoeveel zorg en aandacht ze in haar werk stopt. Ik ga altijd met een goed gevoel naar buiten en kijk nu al uit naar de volgende afspraak. 🤍
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen bij Najia en ben ontzettend blij met het resultaat. Ze is niet alleen heel vriendelijk, maar ook écht vakkundig. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig in model gebracht: strak, symmetrisch en helemaal passend bij mijn gezicht. Ze nam de tijd om ook de fijne haartjes netjes te verwijderen, waardoor het geheel er superverzorgd uitziet. Daarnaast was ik heel blij dat ze op korte termijn een plekje voor me had. Kortom: een absolute aanrader!
Nadja is de beste!!
14
1
14
15
16
158
16