very happy with the result, I got lots of compliments
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Trang•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Een professionele dame die alle tijd voor je neemt. Ik ben super tevreden.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Carina Langenbach•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia is een fantastische kapper 💇♀️ die steeds mijn kapsel weer helemaal naar wens knipt. Het is een erg fijne kapsalon om te komen. Najia is heel prettig in de communicatie en overlegt goed 😊 en denkt graag met je mee. Daarnaast is het een ontzettend lieve en warme persoonlijkheid 🥰!!!
Dank je wel weer 🌺 en ik maak gauw een nieuwe afspraak 📅.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anoniem•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Nadjia heeft mijn korte kapsel weer goed in model geknipt. Precies zoals ik het wil. Ik kan haar absoluut aanraden als kapster. Ze is aardig, neemt ruim de tijd voor je en is heel deskundig.