Najia was so professional and kind. She is extremely talented and cut my hair just how I wanted. I will definitely book with her again.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Ava•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Vakkundige kapster.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Erna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia listened carefully what I wanted and i left with a beautiful haircut.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Kas•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een verademing om een gezellig en leuk gesprek te voeren als slechthorende. (Rustige omgeving, dus weinig bijgeluiden)
Niet het belangrijkste misschien, maar voor mij wel.
Daarnaast natuurlijk ook mooi geknipt.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Marion•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze heeft zoveel geduld met kinderen! Ik vind haar geweldig!