Beautiful salon. The hairdresser is a master of her craft and a very positive woman. I will recommend the salon to my friends and acquaintances and will come here again.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Ruslana•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve dame, kundig en nam de tijd voor mijn haren. Blij met het resultaat!
Behandeling door Najia•
Vrouwen knippenToon alles…
Melike•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en kundige vrouw, heel tevreden met de vorm en kleur van mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Najia•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Sam•4 maanden geleden
Geverifieerde review
dankjewel Najia! je was erg geduldig met onze zoon.