Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
898 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super! Hele mooie kleur voor mijn haar en zij doet het met veel passie en geduld.
Zeer goed geknipt na een heerlijke wasbeurt. Ze luisterde naar wat ik wilde en gaf goed advies wat ik opvolgde. Ik kom zeker weer terug!
The best she's sweet and very professional will be coming back
Heel fijn geholpen en goed geknipt. Precies zoals ik gevraagd had!
Najia is inmiddels al een aantal jaar mijn vaste kapster 💇‍♀️ en ik ben ontzettend tevreden 😊. Ze luistert goed naar je wensen, denkt actief mee en knipt uitstekend!! Daarnaast is haar kapsalon een heel fijne en ontspannende plek waar ik echt even een momentje voor mezelf heb ☕️. Dank 🙏 weer voor de goede zorgen en ik boek weer een nieuwe afspraak 📆!
10
1
10
11
12
158
12