Super! Hele mooie kleur voor mijn haar en zij doet het met veel passie en geduld.
Styling door Najia•Vrouwen - kleuren zonder ammoniak
Fraukje•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geknipt na een heerlijke wasbeurt. Ze luisterde naar wat ik wilde en gaf goed advies wat ik opvolgde. Ik kom zeker weer terug!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anki•3 maanden geleden
Geverifieerde review
The best she's sweet and very professional will be coming back
Behandeling door Najia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Darantinao•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en goed geknipt. Precies zoals ik gevraagd had!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Laura•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia is inmiddels al een aantal jaar mijn vaste kapster 💇♀️ en ik ben ontzettend tevreden 😊. Ze luistert goed naar je wensen, denkt actief mee en knipt uitstekend!!
Daarnaast is haar kapsalon een heel fijne en ontspannende plek waar ik echt even een momentje voor mezelf heb ☕️. Dank 🙏 weer voor de goede zorgen en ik boek weer een nieuwe afspraak 📆!