Ze heeft veel geduld. De service is heel prettig. 100/10.🥰
Styling door Najia•Jongens knippen
Sem•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Blij verrast door Nadija. Ze werkt enorm gepassioneerd en gedetailleerd. Ze laat je perfect geknipt de deur uit gaan. Ga zeker weer terug, was op zoek naar een goede kapper in Hilversum en die heb ik nu gevonden. En niet duur!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Mirjam•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben echt super blij met mijn haar! Najia heeft met zoveel geduld geknipt en nam echt de tijd om mijn haartype te begrijpen. Je merkt dat ze precies weet wat ze doet, want mijn haar valt nu zo mooi in lagen en heeft veel meer beweging en volume.
Daarnaast gaf ze eerlijk advies en dacht ze echt met mij mee, wat ik heel fijn vond. Het resultaat voelt niet alleen mooi, maar ook natuurlijk en makkelijk te stylen.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Zinnat•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Oog voor detail en een super fijne kapster om bij in de stoel te zitten