Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,9
899 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Nothing exceptional nor bad. I find it okay to be honest. But she gave enough time,appreciated
Bij de beoordeling van Najia kon ik 1 keuze maken. Naast aardig was ze ook nauwkeurig en professioneel. Ik kom zeker terug hier.
Ik kom elke keer terug om mijn haar te knippen hier! Najia luisterd heel goed naar wat je wilt en knipt het heel mooi!
Nadja is een super lieve vrouw, ze knipt zo goed en neemt de tijd voor je! ben altijd happy als ik wegga uit het salon!!
Heel blij hoe m’n wenkbrauwen en wimpers zijn geverfd. Najia doet haar werk met erg veel aandacht en liefde. Heel prettig in de omgang.
19
1
19
20
21
158
21