Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
899 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Bij de beoordeling van Najia kon ik 1 keuze maken. Naast aardig was ze ook nauwkeurig en professioneel. Ik kom zeker terug hier.
Ik kom elke keer terug om mijn haar te knippen hier! Najia luisterd heel goed naar wat je wilt en knipt het heel mooi!
Nadja is een super lieve vrouw, ze knipt zo goed en neemt de tijd voor je! ben altijd happy als ik wegga uit het salon!!
Heel blij hoe m’n wenkbrauwen en wimpers zijn geverfd. Najia doet haar werk met erg veel aandacht en liefde. Heel prettig in de omgang.
Erg fijn hier terug te komen. Goede prijs kwaliteit voor knippen. Het hoeft gelukkig niet altijd te gek met kappersprijzen in het gooi tegenwoordig.
19
1
19
20
21
158
21