Najia heeft mijn haar weer geweldig goed geknipt. Het is ook zo bijzonder hoe ze het doet, heel rustig en zachtaardig en geconcentreerd. Mijn haar heeft nog nooit zo lang goed gezeten, heel bijzonder.
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Corinne•7 months ago
Verified review
Heel mooi geknipt! Dankjewel.
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Aliye•8 months ago
Verified review
She was simply amazing! Really enjoyed the experience. Would recommend 100%
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Deya•8 months ago
Verified review
Najia is zo’n ontzettend goede en fijne kapper 💇♀️ die mijn haar consequent met erg veel zorg knipt. Daarnaast is de sfeer in haar mooie en lichte salon zeer prettig en is Najia een erg gezellige en warme persoonlijkheid ❤️waar ik heel graag bij blijf komen. De volgende afspraak 📅 is al gemaakt!
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Anoniem•8 months ago
Verified review
Vriendelijke vrouw, neemt de tijd, haren prima gewassen en netjes bijgeknipt. Voor een betaalbare knipbeurt raad ik het zeker aan!