Najia heeft mijn haar weer geweldig goed geknipt. Het is ook zo bijzonder hoe ze het doet, heel rustig en zachtaardig en geconcentreerd. Mijn haar heeft nog nooit zo lang goed gezeten, heel bijzonder.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Corinne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geknipt! Dankjewel.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Aliye•8 maanden geleden
Geverifieerde review
She was simply amazing! Really enjoyed the experience. Would recommend 100%
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Deya•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia is zo’n ontzettend goede en fijne kapper 💇♀️ die mijn haar consequent met erg veel zorg knipt. Daarnaast is de sfeer in haar mooie en lichte salon zeer prettig en is Najia een erg gezellige en warme persoonlijkheid ❤️waar ik heel graag bij blijf komen. De volgende afspraak 📅 is al gemaakt!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anoniem•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke vrouw, neemt de tijd, haren prima gewassen en netjes bijgeknipt. Voor een betaalbare knipbeurt raad ik het zeker aan!