Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
899 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben heel erg goed geholpen. Nadja is een hele vriendelijke dame en nam echt de tijd voor me. Ze luisterde goed naar mijn wensen, mijn haar zit precies zoals ik het graag wilde hebben. Ik ben echt heel tevreden en heb alweer een vervolgafspraak ingepland.
Heel gezellige middag gehad met
Ik ben twee keer bij Najia geweest om mijn haar te knippen en beide keren ben ik heel blij de deur uit gegaan. Ze neemt de tijd voor je, luistert naar je en denkt met je mee. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader om hier naar toe te gaan.
Mooiste balayage ooit gezet. Heel erg tevreden en heel lieve kapster.
Geweldig geholpen door Nadj. Zeer attent en vakkundig. Een aanrader voor iedereen!
29
1
29
30
31
158
31