I decided not to go ahead with the coloring as I thought it was L’Oréal coloring. It was something I’ve never heard of. Washed and blow dried my hair instead, wasn’t the best but decent if you have already straight hair.
Styling door Najia•Vrouwen - kleuren zonder ammoniak
Lillian•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundig, in samenspraak met client wordt gewerkt.
Zeer tevreden met mn geknipte haar en haarkleur.
Styling door Najia•Kleuren - uitgroei
Olga•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Schone salon waar je met aandacht wordt geknipt! Najia is vriendelijk, luistert naar je wensen en voorziet je van adviezen over je nieuwe kapsel.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Sindy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zocht een nieuwe kapper in Hilversum en afgegaan op de goede recensies; zeker terecht! Bedankt voor de fijne ervaring en ik kom zeker terug!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Li•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier heel graag. Nadija knipt uitzonderlijk goed en luistert naar wat ik wil en bij mij past.