Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
899 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
I decided not to go ahead with the coloring as I thought it was L’Oréal coloring. It was something I’ve never heard of. Washed and blow dried my hair instead, wasn’t the best but decent if you have already straight hair.
Deskundig, in samenspraak met client wordt gewerkt. Zeer tevreden met mn geknipte haar en haarkleur.
Schone salon waar je met aandacht wordt geknipt! Najia is vriendelijk, luistert naar je wensen en voorziet je van adviezen over je nieuwe kapsel.
Zocht een nieuwe kapper in Hilversum en afgegaan op de goede recensies; zeker terecht! Bedankt voor de fijne ervaring en ik kom zeker terug!
Ik kom hier heel graag. Nadija knipt uitzonderlijk goed en luistert naar wat ik wil en bij mij past.
27
1
27
28
29
158
29