Als ik Najia 🥰 10 sterren zou kunnen geven zou ik dat doen! Ik kom altijd met veel plezier naar haar mooie en lichte kapsalon en ze weet me steeds weer te verrassen. Liefste kapper 💇♀️ die er is, die met zeer veel zorg mijn haar steeds knipt. Ik maak ook altijd weer een vervolgafspraak 🙏.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anoniem•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring. Najia nam de tijd en gaf mij goed advies over hoe ik mijn haar het beste kon laten knippen. Omdat ik erg dun haar heb, heeft zij het op zo’n manier geknipt dat het nu veel voller lijkt.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Marina•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele goede kapster. Deskundig en gastvrij. Geeft goede adviezen. Lieve vrouw. Een aanrader
Behandeling door Najia•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Marina•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia is vriendelijk en deskundig, ze heeft mijn fijne haren perfect geknipt.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Jeanet•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer bij Najia en het is me heel goed bevallen. Najia nam de tijd, luisterde naar wat ik wilde en heeft me fantastisch geknipt. Ik ben super tevreden met het resultaat! Zeker een aanrader en kom zeker terug!