Geweldige knipbeurt voor mij en me dochter ! Super blij mee
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Teuta•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia dacht goed met me mee wat mogelijk is met mijn haar om de slag in mijn haar beter uit te laten komen.
Ze liet ook goed zien hoe mijn haar van achter groeit.
Ze knipte alleen de lengte af die echt nodig was vanwege mijn verzoek om het zo lang mogelijk te houden.
Mijn haar heeft valt goed in model een paar dagen na het knippen.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Else•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer met een prachtig geknipt kapsel blij naar huis
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Maria•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze heeft verstand van knippen ik was echt blij weer met mijn krullen