Fijne ervaring en mooi geknipt! Ik kom zeker terug.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Juliette•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Laagjes laten knippen
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Caroline•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect geknipt met een theetje erbij door een hele lieve en behulpzame vrouw.
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Anna Vorotyntseva •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze was erg vriendelijk. Ze nam de tijd voor je en werkte erg nauwkeurig en was zeer deskundig. Ik ben heel erg blij met het resultaat!
Styling door Najia•Vrouwen knippen
Maaike•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia is zo’n fijne kapster! Ze heeft veel verstand van het kleuren van het haar, knipt goed en luistert echt naar wat je wilt. Daarbij is ze de liefste kapster die ik ooit gehad heb.