Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,9
899 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Najia is echt geweldig! Ik ben superblij met mijn nieuwe kapsel. Ze is niet alleen ontzettend getalenteerd en vakkundig, maar ook heel vriendelijk en gezellig. Ze geeft je alle aandacht, luistert goed naar je wensen en denkt mee over wat het beste bij je past. Echt iemand met een enorme gunfactor, ik hoop echt op succes voor haar en dat meer mensen haar ontdekken. Absoluut een aanrader.
Wat een verademing om bij Najia in de stoel te zitten ten opzichte van alle veeeel te dure kapsalons in 't Gooi. Voor een hele goede prijs neemt ze echt de tijd voor je. Waar ik normaal gezien voor 70-80 euro na 10 minuten weer buiten stond met een kapsel waar ik nieteens echt tevreden mee was, werd er nu uitgebreid tijd voor me genomen. Ze is deskundig, super nauwkeurig en bovenal ook mega lief. Aan het eind zelfs nog een tutorial gekregen van hoe ik mijn haar het beste kon föhnen. Love her!
Prima knipbeurt gehad, m’n haar ziet er weer voller uit
Een super lieve kapster. Mijn dochter kon ook geknipt na mij, terwijl ze geen afspraak had. Bij haar moesten alleen de puntjes eraf, dat ging prima. Ik wilde kort haar en heb 3 foto's laten zien als voorbeeld. Maar aan de voor-en zijkant is het echt een heel stuk korter als dat ik liet zien. Ik verwacht over een half jaar pas op de gewenste lengte te zitten. Ze föhnde me toen ze zag dat ik niet blij keek. Maar ook toen maakte ze het anders als ik haar liet zien. Misschien foto's vergeten?
Hele aardige mevrouw. Geeft duidelijk uitleg over hoe ze het haar gaat knippen. En voldoet ook aan je wensen. Zij wordt mijn vaste krullenkapper en een stukken goedkoper dan de andere krullenkappers hier in Hsum.
47
1
47
48
49
158
49