Inmiddels is Magic in the Hair mijn vaste adres voor een knipbeurt. Najia is vriendelijk, getalenteerd en denkt goed met je mee. Daarnaast is het ook een ontzettend lieve vrouw die echt haar best voor je doet :-) Dankjewel weer Najia, tot de volgende keer!
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Maaike•about 1 year ago
Verified review
Met zorg geknipt, prettig.
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Naomi•about 1 year ago
Verified review
Tijdens een wandeling ben ik even naar binnengelopen en heb meteen voor de volgende ochtend een afspraak gemaakt. Wat een goede en lieve kapper is Naija! Ze luistert heel goed naar wat ik wil en vraagt ook door zodat we elkaar goed begrijpen, ik ben zeer tevreden met het resultaat. En heel blij met m’n haar!
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Gerardu A.•about 1 year ago
Verified review
Ik kom hier al een tijdje om mijn wimpers te laten verven. Ze werkt altijd netjes, met aandacht.