Inmiddels is Magic in the Hair mijn vaste adres voor een knipbeurt. Najia is vriendelijk, getalenteerd en denkt goed met je mee. Daarnaast is het ook een ontzettend lieve vrouw die echt haar best voor je doet :-) Dankjewel weer Najia, tot de volgende keer!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Maaike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Met zorg geknipt, prettig.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijdens een wandeling ben ik even naar binnengelopen en heb meteen voor de volgende ochtend een afspraak gemaakt. Wat een goede en lieve kapper is Naija! Ze luistert heel goed naar wat ik wil en vraagt ook door zodat we elkaar goed begrijpen, ik ben zeer tevreden met het resultaat. En heel blij met m’n haar!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Gerardu A.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een tijdje om mijn wimpers te laten verven. Ze werkt altijd netjes, met aandacht.
Behandeling door Najia •Wimpers en/of wenkbrauwen verven