Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
899 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Inmiddels is Magic in the Hair mijn vaste adres voor een knipbeurt. Najia is vriendelijk, getalenteerd en denkt goed met je mee. Daarnaast is het ook een ontzettend lieve vrouw die echt haar best voor je doet :-) Dankjewel weer Najia, tot de volgende keer!
Met zorg geknipt, prettig.
Tijdens een wandeling ben ik even naar binnengelopen en heb meteen voor de volgende ochtend een afspraak gemaakt. Wat een goede en lieve kapper is Naija! Ze luistert heel goed naar wat ik wil en vraagt ook door zodat we elkaar goed begrijpen, ik ben zeer tevreden met het resultaat. En heel blij met m’n haar!
Ik kom hier al een tijdje om mijn wimpers te laten verven. Ze werkt altijd netjes, met aandacht.
Elke keer weer blij!
46
1
46
47
48
158
48