Mijn eerste keer in deze salon en het is me erg goed bevallen! De eigenaresse is ontzettend aardig en je merkt meteen dat ze veel ervaring heeft. Ze gaf zelf ook aan wat het mooiste zou zijn bij de lengte van mijn haar en ik ben erg tevreden. Heb al veel positieve opmerkingen gekregen!
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Dana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben een vaste klant en altijd blij met het resultaat! Deze keer heeft ze extra tijd voor me genomen omdat ik het nog iets te lang vond. Zoals altijd met veel aandacht en precisie. Erg blij mee 🙌
Styling door Najia •Vrouwen - droog knippen
Van Halm M.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect, nice, she takes the time and precision to give you the best haircut you want.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Martine B.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed geknipt door Najia en het is altijd prettig om in haar mooie salon te komen. Ik zal zeker weer een nieuwe afspraak plannen!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Slecht geknipt, kan geen kort haar knippen en föhnen, Bij een andere kapper laten herstellen.