Mijn eerste keer in deze salon en het is me erg goed bevallen! De eigenaresse is ontzettend aardig en je merkt meteen dat ze veel ervaring heeft. Ze gaf zelf ook aan wat het mooiste zou zijn bij de lengte van mijn haar en ik ben erg tevreden. Heb al veel positieve opmerkingen gekregen!
Styled by Najia •Ladies' Haircut & Blow Dry
Dana•about 1 year ago
Verified review
Ik ben een vaste klant en altijd blij met het resultaat! Deze keer heeft ze extra tijd voor me genomen omdat ik het nog iets te lang vond. Zoals altijd met veel aandacht en precisie. Erg blij mee 🙌
Styled by Najia •Ladies' Dry Haircut
Van Halm M.•about 1 year ago
Verified review
perfect, nice, she takes the time and precision to give you the best haircut you want.
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Martine B.•about 1 year ago
Verified review
Weer goed geknipt door Najia en het is altijd prettig om in haar mooie salon te komen. Ik zal zeker weer een nieuwe afspraak plannen!
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Anoniem•about 1 year ago
Verified review
Slecht geknipt, kan geen kort haar knippen en föhnen, Bij een andere kapper laten herstellen.