Heel goed geknipt door lieve Najia vanochtend. Ze kijkt goed wat je gezicht ‘nodig’ heeft zodat het kapsel een mooi geheel vormt. De sfeer is altijd prettig in haar mooie salon. Dank je wel en ik maak weer een nieuwe boeking!
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Anoniem•about 1 year ago
Verified review
Neemt alle tijd en luistert naar je wensen. Je gaat de deur uit met een kapsel exact zoals je wil!
Styled by Najia •
Ladies' HaircutsShow all…
Kuyer M.•about 1 year ago
Verified review
Zeer goed geknipt. En verzorging is top.
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Christa•about 1 year ago
Verified review
Lieve vrouwenkapster die de tijd neemt om je haar met liefde te behandelen. Ze laat je zien hoe mooi ze je haar kunt maken ♥️
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Crystal•about 1 year ago
Verified review
Wenkbrauwen heel mooi geverfd! Ze nam de tijd en gaf goed advies.