Heel goed geknipt door lieve Najia vanochtend. Ze kijkt goed wat je gezicht ‘nodig’ heeft zodat het kapsel een mooi geheel vormt. De sfeer is altijd prettig in haar mooie salon. Dank je wel en ik maak weer een nieuwe boeking!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Neemt alle tijd en luistert naar je wensen. Je gaat de deur uit met een kapsel exact zoals je wil!
Styling door Najia •
Vrouwen kleurenToon alles…
Kuyer M.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geknipt. En verzorging is top.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Christa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouwenkapster die de tijd neemt om je haar met liefde te behandelen. Ze laat je zien hoe mooi ze je haar kunt maken ♥️
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Crystal•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen heel mooi geverfd! Ze nam de tijd en gaf goed advies.
Behandeling door Najia •Wimpers en/of wenkbrauwen verven