Najia heeft mijn haar weer prachtig geknipt. In de stoel heb ik in een opwelling gezegd doe maar tot mijn schouders. Het was een flink stuk en ik moest even slikken maar nu twee dagen later vind ik het prachtig en ik ben er zo blij mee! Dankjewel! <3
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Sheetal•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was wederom heel fijn. Ik ben blij met het nieuwe kapsel.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Isabel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt heel blij dat ik de salon gevonden heb. Ben heel kritisch als het om mijn haar en zeker mijn wenkbrauwen gaat maar echt top!
Behandeling door Najia •
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Huntjens M.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat goed geknipt en wat een lieve eigenaresse. Ik heb veel krullen, ik ben niet altijd tevreden bij andere kapsalons, maar hier ben ik echt onder de indruk. Ik kreeg precies wat ik wilde.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Johanna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een hele gezellige sallon en je kan er meestal op t laatste moment terecht.
Hele leuke mevrouw en een leuke zaak!