Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
899 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Najia heeft mijn haar weer prachtig geknipt. In de stoel heb ik in een opwelling gezegd doe maar tot mijn schouders. Het was een flink stuk en ik moest even slikken maar nu twee dagen later vind ik het prachtig en ik ben er zo blij mee! Dankjewel! <3
Het was wederom heel fijn. Ik ben blij met het nieuwe kapsel.
Echt heel blij dat ik de salon gevonden heb. Ben heel kritisch als het om mijn haar en zeker mijn wenkbrauwen gaat maar echt top!
Wat goed geknipt en wat een lieve eigenaresse. Ik heb veel krullen, ik ben niet altijd tevreden bij andere kapsalons, maar hier ben ik echt onder de indruk. Ik kreeg precies wat ik wilde.
Het is een hele gezellige sallon en je kan er meestal op t laatste moment terecht. Hele leuke mevrouw en een leuke zaak!
50
1
50
51
52
158
52