Ontzettend lief vrouw en knipt supergoed neemt de tijd voor je
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Elmas•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze wist mij perfect te helpen, ook met wat er het best zou staan. Heel erg tevreden, ik kom zeker terug!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo fijn en goed geknipt door lieve Najia! Ze kent mijn haar inmiddels zeer goed en weet het weer precies en zorgvuldig te knippen zodat het volledig naar wens is. Ze kijkt daarnaast ook goed wat het beste bij je gezicht past en ben heel blij met haar. Daarnaast is het altijd heel gezellig bij haar. Dank je wel 🙏 en ik maak zeker weer een nieuwe afspraak
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect geknipt door een hele behulpzame en aardige vrouw.