Geweldige kapsalon en Najia is een zeer kundige kapper. Mijn haar zit top en voelt heel dik en volumineus aan. Raad haar zeker aan!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Lotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij deze kapper geweest en wat een verschil. Najia is een lieve vrouw die naar je wensen luistert en deze uitvoert. Zij is ook eerlijk als iets niet bij je gezicht past. Tijdens de behandeling kreeg ik een kopje thee met een koekje.
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Bouchra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke lieve vrouw Nadja en ze knipt fantastisch!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geknipt. Ik was in eerste instantie niet helemaal zeker over het resultaat, maar eenmaal thuis bleek het heel makkelijk te stylen en zit mijn haar echt perfect.
Ik kom zeker terug.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Josine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met hoe Najia mijn haar heeft geknipt. Door een verhuizing was ik op zoek naar m’n nieuwe vaste kapper, ik denk dat ik haar gevonden heb!