Het is een hele fijne behandeling geweest. Ze heeft mij er helemaal doorheen gehaald wat ze allemaal ging doen en is ook heel beleefd. Ik heb mij heel comfortabel gevoeld bij haar.
Treatment by Najia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Yusra•about 2 months ago
Verified review
Ze kijkt goed naar je haar en denkt met je mee. Geweldig geknipt. Had het niet beter kunnen wensen.
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
jacobien•about 2 months ago
Verified review
Zeer goed geknipt, mooi model met veel volume
Styled by Najia•Ladies' Haircuts
Charlot•about 2 months ago
Verified review
Altijd heel gezellig! Volgende keer ga ik wel weer voor lichtbruin, ha.